我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2007年11月20日星期二

我大個女啦

  今日媽咪同我去做人生第一個旅遊證件,就是回港證同回鄉證,好等我聖誕可以跟爺爺嫲嫲公公婆婆上雅居樂渡假。這就是我的證件照。靚嗎?


  去到做證時,個dAntie話我張相咁好笑容,所以要我笑吓來對對個樣,我當然照做啦,盡顯我人見人笑的本領。所以,好順利,好快就攪掂。(其間有少少哈碌嘢,就係媽咪幫我影印張出世紙後,唔記得取回正本,留了在學院的影印機上,要勞煩Uncle Sam拿來給Daddy,多得他仗義相助)。
  今日係先甜後苦的一日,做完d開心嘢,媽咪同姐姐(是新姐姐Melody)帶我去打針針,當然如上次一樣,嫲嫲來倍我啦,但今次我已經大個女咗,加上嫲嫲搬了之後很少見,我唔慣嫲嫲抱,加上我擁有女性的第六感,入到去未打已哭,要媽咪抱我安慰我,仲要睇醫生的魚魚(媽咪都係好鐘意睇,證明我們是兩母女)。今日的哭聲更長更大,打完後媽咪抱咗我出醫務所門口,話唔好嚇親其他小朋友。Sorry-ry呀,打針真係好痛架,你地都係過來人,應該明白我的感受。為我禱告今晚唔好有太大的反應,唔好發燒,平安平安渡過,謝謝。

沒有留言: