我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2008年4月30日星期三

讓你的光照在人前

「不要叫人小看你BB,總要在言語、行為、信心、愛心、清潔(即指個人衛生)上,都作其他BB信徒的榜樣。」~Message For Baby中譯本,提前四12

今日我真係幫爹爹同媽媽吐氣揚眉。根據家琪叔叔的見證分享,話陳在恩小朋友姐姐因為看見我「告別黃塔仔」的Blog之類的東西,竟然因此被鼓勵,有更大的勇氣使用爹哋媽咪為她預備的塔仔。估唔到我人仔細細,我都可以將(八月十五的)光照在人前,讓人看見我的好行為,將榮耀歸俾我爹爹媽媽同天父。一齊舉手說:「哈利路亞!」


1 則留言:

Jane Chan 陳在恩 說...

多謝你o既鼓(股)勵,諾禧妹妹!我依家都用塔嚟便便,不過我嗰個係粉紅色,有塔背。希望你同我成年都可以將八月十五的光照在人前!我將呢個見證blog咗,請參"陪產"一文。