我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2008年5月12日星期一

母親節、冇親節


  今年是我同媽咪過的第一個母親節,當然係好開心啦。Daddy上週四去咗馬來西亞服侍,將母親節的重任交俾我。朝早我比平時早起身(其實媽咪想我瞓多d),因為知道要敬拜神啦,仲有我一早就便便埋,安安心心咁參加母親節崇拜。
   媽咪雖然要講道,但係佢依然堅持抱住我敬拜,媽咪 I Love U。我都好識做,佢講道的時候我便乖乖瞓覺,等佢安心咁去服侍其他媽咪。到媽咪講完,我就起身,等媽咪來錫錫我。媽咪話,學習敬畏神,就好似學識敬重父母 咁,當你知道Daddy媽咪好,就會好錫佢地,好尊敬佢地,所以唔會做d令佢地唔開心的事情,並且會學效Daddy媽咪的好嘢,有Daddy媽咪的樣式。 敬畏天父也是如此。
  天父!我愛祢。

沒有留言: