我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2007年7月12日星期四

今日係我出世大日子

我相信大家都好心急要認識我,咁就俾你睇吓我D珍貴照片先啦!
Nessa Was Borned 070712


以下是我的資料
  • 出生日期:2007年7月12日(星期四)
  • 出生時間:好像是晚上九時(由於Daddy太緊張,所以只是依稀記得咁上下的時間,總之佢由產房出嚟時,大約是九時零五分)
  • 出生重量:聽講係三公斤
  • 我個名的意思是:
    • 神承諾有新的一代,所以就是「諾禧」(a promised generation)。唔知我阿爸幾時咁好文采。不過個名好似係阿媽改的。
    • 英文名仲勁,叫"Nessa"。唔識唔緊要,咁先至表明我好有深度。呢個係希伯來名嚟架,架勢呢!意思就係「神蹟」咁解。因為係我仲係大約在媽媽肚中廿週的時間,醫生話我會有啲問題喎。咁大家都信耶穌,全世界都為我祈禱,咪等神蹟囉。哈利路亞!今日等到嘞!如果你信醫生,就要信最大的醫生!無錯!登登登櫈--就係耶穌!嘩哈哈哈!嘩哈哈哈!
  今日我都算係咁啦,媽咪未去醫院之前,我都俾佢錄哂Pastor Markus Grieger啲歌,媽咪仲唱得好好聽仲添!有機會俾你哋聽吓。或者因為媽咪佢哋真係好中意服事神啦,所以先求祂的國和祂的義的人,神要供給他們需要的。所以我媽咪都經歷好大的神蹟。
  其實有一件事都幾老土,星期二凌晨(即係11號),我報咗一次「假案」,害到佢哋成晚無瞓,兼提早入院,結果第二日好無癮咁返番屋企(最緊要仲係好「瘀」)。咁所以媽咪佢哋話,做完神的工才入醫院。Daddy呢幾日好快就譯完咗啲詩歌,咁媽咪就唱埋啲Demo囉,仲今朝六點幾開始,一連唱咗三首仲添(總之好好聽,當我阿Daddy等我出世時,同一個虎門來的嬸嬸分享今朝他們還在「錄音」,竟被誤會我阿爸阿媽是歌星添)。或者佢唱果陣比較多運動量,又un吓un吓咁,所以對生我出嚟,有啲幫助啦。好人有好報!聖經講得啱:「然而,女人若常存信心、愛心,又聖潔自守,就必在生產上得救。」(提前二15)
  結果呢?媽咪佢哋差唔多兩點半先去到醫院。Daddy等到差唔多四點幾,張怡雲醫生(幫我接生的醫生,好好人士)話我差不多八點幾、九點至出得世,咁佢咪大安旨意咁返去神學院「操曲」,因為下禮拜一年一度「神召青年使命大會」啲敬拜歌都幾新嘛。點知,佢駕車返屯門到半路,媽咪話佢知「穿咗水」,結果Daddy又要返番嚟囉。我未出世已經玩到佢謝啦,有啲唔好意思。無法,通常女都係黑老竇多啲!(但又親老竇多啲!能騙到老竇啲錢都多啲!)
  Daddy同祖母大人都算嚟得快。媽咪在五時四十五分左右,她的子宮頸只是開了「一度半」(開到十度才可以生我出嚟),所以醫生估我無咁早出世。Daddy佢哋起勢叫人祈禱,因為媽咪子宮頸有向後彎的情況,更難生產。Daddy仲係個候產室度講方言,同埋命令個條子宮頸要「開」!結果,在七時四十五分,子宮頸開到四度。我阿媽開心到兼喊到飛起!姑娘話,入得產房生啦!結果八時十五分到,已經開到九度半,你都咪話唔係神蹟。醫生連飯都急急食完,仆到嚟醫院(佢講嫁,唔係我車出嚟!)八時四十五分,她來到開工,結果九時正,「呠」一聲生了我下來。當然,個中艱難,非為人母親者所能明白啦!
  另一件奇蹟係,我Daddy見到我血淋淋個樣,無暈得一陣陣,又無嘔,佢都算勇敢嘞!大個仔,做人老竇,果然醒咗。
  我祖母似乎很高興,週圍通知各方友好我出生了。真是辛苦我呢位公關大使。至於阿爺,佢就係屋企以逸代勞,見到我啲靚相,佢都讚不絕口。
  好嘞,講住咁多先。我個書記(即係我Daddy)有啲頂唔順。
  欲知後事如何,請看下回分解啦!

11 則留言:

匿名 說...

感谢神赐下你这样可爱的小生命,愿神的恩典与祝福常与你同在!杭州Michael叔叔及全家

王子回归の灰色地域 說...

Nessa 的Daddy & Mammy 恭喜你们啦!
Nessa 牧师“女”,愿你的生命继续充满神的恩典,祝福,恩膏,平安。。。。。也成为其他人的祝福。


Uncle Patrick (马来西亚吉隆坡第一神召会)

匿名 說...

wow, you are so cute :)...lovely...I know that the blessings of the Lord is on you because your parents serve the Lord...but of course, you will have to make the decision yourself to love and follow God...and that day will come very sooooooooooon.... :)

Uncle Perry

匿名 說...

Nessa , 楊牧師 , 師母,

很高興,很感動看到你們家中的神蹟, 願主耶穌常與諾禧同在,祝福她健康快樂,主恩滿逸!!!

主內
婷婷,坤

匿名 說...

nessa妹妹, 你未出世時, 我成日坐你隔離的...睇到你的相, 真係好似媽媽喎:>
明日我會來探你的, 希望到時你會 [打開你雙眼]啦......

匿名 說...

祝快高長大~

匿名 說...

What a big news!! Welcome little Nessa to the world of God. Wish you grow up with healthy & joy.

匿名 說...

What a big news!! Welcome little Nessa to the world of God. Wish you grow up with healthy & joy.

forget to leave my name @v@

匿名 說...

hihi~~~
楊BB 我相信我係你未出世生命中最糟O即一個人AR!!!
祝你快高高長大大~~~

Jane Chan 陳在恩 說...

諾禧妹妹!歡迎您啊!亦恭喜楊牧師和牧母!願神蹟繼續隨著您們一家,阿們。我同您都係講BB話,同聲同氣,我怕啲大人唔知我同您講乜,所以我daddy幫我翻譯咗呢段賀詞!

Unknown 說...

神的祝福有無限...

祝福超出我所求,
豐富我要向旁人傾倒,
主愛引領我為主活,
主您真的豐豐富富...

主祝福您...!