我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2007年7月19日星期四

我的最新動向

  Sorry各位,因為我出院的那一天剛好是一年一度,連續四天的《神召青年使命大會》,爸爸忙個不亦樂乎,所以無時間幫我update資料,真的不好意思。現在一次過為大家送上我的動向。
  當我還在準備出院時,Daddy媽咪很無聊的在病房等我的「專車」(你看以下影片將會看見我的防彈玻璃專車駛出來的駕勢樣)。所以,他們東影西影,最無聊是差不多因此跌壞了他們的照相機!這些都是他們無聊的作品:順次序為(一)媽媽等出院留影;(二)證明我「亥」時出世的,醫院送給我的聖經首頁;和(三)醫院送的,影到我像無牙婆一樣的第一本個人影集!


出院當日盛況

Daddy真係幾開心同緊張,當媽咪訪問Daddy感想時,他緊張得失常,居然對住鏡頭挖耳,唉!


  回家後,媽咪第一時間幫我適應吓佢地張床,我估我以後都會有很多時間睡在上面!(怎料,我現在是睡在床頭櫃上!)不過,睡床頭櫃都有個好處,就係我可以在上面sun-bath,你睇我幾「梳乎」。因為醫生話怕我會「黃」喎,要我住多幾日醫院,但係都係我Daddy醒,話我紅卜卜,所以先有得咁早出院。或者我Daddy「精打細算」啦!(我好積極咁睇呢件事。)

  有一件事令我好感動啊!少爺(即係我Daddy)喂我啊!真係令我百感交集。去片!


  呢幾日都好多人嚟探過我。多謝Sally姨姨同妙姑姐嚟幫我洗白白啦,又有Uncle Sam同Auntie Winnie嚟探我,鍾先生同鍾太也來,真係不得了。仲有同德希表哥仔合照。好開心!



當然,梗係仲要多謝出錢出力的祖母大人啦!萬歲、萬歲、萬萬歲!


如果想睇我今期相簿,就到這裡觀看~
Nessa's First Week at Home

多謝Daddy幫我做咁詳盡的報告,我會識做,夜晚會俾你同媽咪有覺好瞓!(但願如此,誠心所願!)

1 則留言:

匿名 說...

諾禧愛姪(女)...

我好想抱下你呀...唉...個個都見過你啦,仲差我呀...唉...