我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2007年7月13日星期五

大姑姐和大姑丈送來的禮物

大禮物

  特此更正:本來本段文字是《二姑姐和二姑丈送來的禮物》,經查證後是Daddy擺烏龍,因為他常常記得他自己是大仔,詠姑姐是二妹,妙姑姐是三妺,所以有此誤會。So-li, So-li。多多包涵。
  以後都係叫詠姑姐同妙姑姐好了。

3 則留言:

羊木C 說...

諾禧BB, 我地唔係應該算係你大姑姐大姑丈咩....

phoenix 說...

係囉!!~做人爸爸呢d名都攪錯架!!
你home 得~~大姑姐同大姑丈!
仲有細姑姐同細姑丈者ma!!
我無攪錯ma!??

羊木C 說...

哈哈...好在你DADDY即時改正,我假假地都係做大嘛。不過詠姑姐呢個名,無乜特別播....HEE...你自己用下個腦仔諗下,應該點樣稱呼我,先夠突出我咁特別嘅身份啦!