我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2007年7月14日星期六

我的第二天

  對不起,今日Daddy很忙,沒有時間把我的「靚相」及時上網,以慰大家對我相思之苦。無所謂,總之大家可以見到我,遲一點也可以啦!
  今朝一早,婆婆同公公就來到醫院探我。當然,媽咪都要帶他們來見吓我,婆婆讚我靚,最緊要話我似祖母大人。親家真識做!我媽咪仲第一時間,將我個靚樣(因為昨晚已經洗了我人生第一次白白)影低,MMS俾我Daddy仲添。俾你睇吓呢個MMS樣啦嗱~
  我媽咪今日已經可以自己落床,不過由於昨天晚上傷口還很痛,所以祖母大人預備的晚餐就吃不到了,有些可惜呢。
  講起祖母大人,真是出錢又出力,認真偉大。她在我的屋企(我都未返過果個屋企,聽講熱到好似火焰山咁,因為它像主的名一樣,從日出之地到日落之處都曬到!)教我們的菲佣姐姐煮飯俾我媽咪食,她的毛巾仔可以扭出兩盤汗出嚟。謝謝祖母大人!!
  今日最偉大的就是我個少爺Daddy,因為他開始有啲住家男人feel。他居然拿一抽二lun的東西來給我和媽咪,連Uncle Sam都覺得嘆為觀止,差啲仲講埋「哈利路亞讚美神!」仲添。他二話不說,一個箭步,說時遲,那時快,在迅雷不及掩耳的情況下,轉身一探,把我Daddy腰中相機盜去,快快拍下這張偉大照片--

登登登櫈………………
  下午一眾神學院同工嚟探我,有聰叔叔同嬸嬸,有Uncle Sam,Uncle安,Aunty Ellena,仲有Iris姨姨同Irene姨姨,當然仲有Micheal哥哥仔。 佢地仲講咗啲祝福我的說話添。佢哋一嚟到,探完媽咪,就嚟探我啦,無辦法,今日進進出出,都係要滿足各位對小妹的愛戴。Daddy第一時間影底我的熟睡樣。最重要的是,我到側好個頭仔,等佢哋唔使淨係影我個後尾枕。我都識做啦!
  到咗旁晚,祖父大人終於出現,祖母大人也來了,表哥仔也來探我,好開心。我未出世時,他整天拍我媽咪肚dum,同我say hi,今次終於見面了。"How do you do?"練定英文,返屋企同姐姐傾計。


沒有留言: