我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2007年8月28日星期二

再培訓計劃第三天



  媽咪即係媽咪,知女莫若母是也。昨晚果然未能一睡到天明,四點鐘就醒咗,仲鬼咁精神,眼仔碌碌,Sorry-ry啊媽咪!!你就當我有時差吧!
  這兩天可能沒有Daddy在身邊,屋企變得異常寧靜,我就是倒頭大睡,連媽咪都開始有d擔心我係咪病,因為昨天我睡到沒有「便便」,好彩今早攪掂咗,媽咪才沒那麼擔心。你知啦!食、瞓、屙是BB三件大事來的,很重要,缺一不可。不過,相信天父的保守(因為有Daddy同大家的禱告--請問你有冇為我禱告啊?),都應該冇事的。
  今天第一次跟從荷蘭回來的舅公公見面,我仲請咗佢飲茶茶(真係食蝦餃燒賣個d),係咪好乖呢?舅公公今次行程緊密,還特意來到屯門見我,多謝哂啦,咁最開心就梗係倍舅公來的婆婆啦!希望婆婆多d開心,快d康復!

沒有留言: