我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2007年8月31日星期五

再培訓計劃第五及六天

多謝Aggie姨姨從日本寄來的禮物,是handmade in Japan,一針一線有血有汗的。亞呢加多哥咋姨媽士打!!

  昨天是我滿七週大的日子,因為媽咪要參加聚會,所以停寫了一天。大咗就真係大咗,我這兩天都可以不吃夜奶了,晚上十時半吃完奶,就睡覺,等到第二天早晨六時半才吃奶。今天我吃五安士奶了,並且我可以看見掛住係車仔Daddy送俾我個隻玉桂狗(Daddy特登吃McDonald換俾我的),哈哈!!「我一日一日長大,我一日一日進步」,感謝神!!
  這兩天我都要媽咪唱住詩歌俾我聽住來瞓,真係好好聽,好冧啊!!至高享受。

1 則留言:

Unknown 說...

我好想抱吓你,睇吓你重了多少啊!
「你我相隔多麼遠,那年那天可相見……」