我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2007年8月29日星期三

再培訓計劃第四天

  今日不單是我的再培訓日,更加係Gilda姐姐再培訓日,因為新學期開始了,媽咪要重投工作,所以Gilda姐姐要加倍努力,媽咪才可以放心將我交給她。
  今天我一反常態,可能前兩天太乖了,今天十點鐘起床後,就幾精靈。到了下午,情況更加嚴峻,因為我不停地哭,媽咪都很叻,知道我是肚仔唔舒服,所以又幫我按摩,又抱又呵,都不能安撫我,媽咪只有不停為我禱告,求耶穌醫治,又唱住 "You are the God, that healeth me",最後我六點十五分食完奶,終於得到釋放,原來我今日未「便便」,食完奶就攪掂咗,一身鬆哂,冇再哭了。可惜我未懂說話,苦了媽咪虛驚一場。

沒有留言: