我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2007年8月1日星期三

Happy Birthday To Mammy...

(由於接獲投訴,敏感照片版已被刪除。)

  媽咪生日快樂!媽咪生日快樂!媽咪生日快樂!媽咪生日快樂!~~~
  今日係媽咪牛一,我零晨十二點二十分(因為唔知醒,所以遲了少少),已為媽咪奉上我最拿手的
「芥辣之屎」蛋糕俾媽咪,係咪好孝順呢?亞姨問媽咪有冇插臘燭同影相,可能媽咪太開心之故,一時忘記咗,唔好意思,冇得同你地分享,下年啦!!
  今日媽咪終於記得要磅吓自己幾重,因為她想著吓生我之前嘅衫褲,但很多都不合穿,所以要check吓自己有冇瘦番d。呵呵!!我當然會幫媽咪保守秘密,唔話你知佢幾重,但係我就已經有……九磅重啦!!多謝哂媽咪悉心的照顧。

4 則留言:

匿名 說...

牧師,好嘔心, 好心唔好整張相出黎. 厘d野只好意會, 不可完全.

匿名 說...

好核突=o=

Nessa's Wonderful World 說...

呢個係師母的意思,我只係執行唧。

匿名 說...

牧師, 你聽聽話話就得, 唔駛做阿當, 推卸責任給師母了. 不過都好欣賞你順服.