我的名字 in Hebrew

我的名字 in Hebrew

2007年8月26日星期日

再培訓計劃第一天


這套是詠姑姐送俾我的衫衫和羊仔,好鐘意呀!Thank Q Gu Tze!!

  今天是陰天,Daddy今天要暫離香港到馬來西亞工作三個星期,所以,今天也是媽咪的陰天。
  Daddy向來都好庝我,所以媽咪怕Daddy肉痛,所以趁Daddy不在家的日子,為我度身訂造一套再培訓計劃,讓我將來有更美好的品格打好基礎。今天是第一天,我要學一個更好的作息習慣,要學識自己在我的「勞斯來斯」上睡覺,不用人抱,當然不是一件易事,因為我已給愛我的Daddy寵壞了,愛上抱抱,雖然我足足哭了兩小時,但最後都成功了,睡了個多小時,醒來個人真的很醒目,還喝了四安半奶,「便便」咗,然後沖涼好乖冇喊,媽咪都讚我好叻女,希望明天會更好,請為我禱告。

1 則留言:

匿名 說...

Nessa, 你個樣好醒目呀,特別著左我買俾你套靚衫衫,同埋揸住隻小羊仔。

你的確好似件衫咁寫,名符其實地係我地各人心目中嘅LITTLE ANGEL.當然仲係耶穌嘅小羊啦。